Home » » DOWN: O Pat Bruders αποχώρησε από τους CROWBAR, μετά από παρότρυνση του Kirk Windstein!

DOWN: O Pat Bruders αποχώρησε από τους CROWBAR, μετά από παρότρυνση του Kirk Windstein!


http://www.rockoverdose.gr/photos/resize_1420013317.jpgΟ κιθαρίστας και τραγουδιστής των CrowbarKirk Windstein, αποχώρησε από τους Down για να αφιερωθεί 100% στους Crowbar.

Πρόσφατα μίλησε στο περιοδικό Ghost Cult γι αυτή του την απόφαση.


"Κάποιοι πιστεύουν ότι είμαι ακόμα προκατειλημμένος με τους Down. Ο κόσμος πιστεύει πως είμαι τρελός. Δεν είμαι. Πιστεύω στους Crowbar, παρά το ότι οι Down είναι μεγαλύτερο όνομα. Ξέρετε ποιο είναι το συνεργείο των Crowbar; Η γυναίκα μου. Και δουλεύει αφιλοκερδώς. Όσα λεφτά βγάλαμε με τους Down, τα βγάλαμε. Πλέον στα shows φέρνω τις δικές μου κιθάρες, τα δικά μου πεταλάκια κι όλο τον εξοπλισμό. Δεν είναι κάτι ταπεινωτικό."
Σχετικά με την αποχώρηση του Pat Bruders δήλωσε:
"Στο παρελθόν είχα πει στον Pat 'εγώ θα αφοσιωθώ στους Crowbar, αν θέλεις να μείνεις στους Down το καταλαβαίνω, αλλά δεν μπορείς να είσαι και στις δύο μπάντες.' Πλέον είμαι ευχαριστημένος και αυτό μετράει. Έχω στη μπάντα τον Jeff που είναι καταπληκτικός μουσικός και πολύ καλός φίλος."





rockoverdose.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger