Home » » SEBASTIAN BACH: Θετικός σε ενδεχόμενο επανένωσης των SKID ROW!

SEBASTIAN BACH: Θετικός σε ενδεχόμενο επανένωσης των SKID ROW!

http://rockoverdose.gr/wp-content/uploads/2016/05/sebastianbach.jpgΚατά τη διάρκεια συνέντευξης για το Loudwire, ο πρώην τραγουδιστής των Skid Row, Sebastian Bach, ερωτήθηκε έτι μια φορά αν θα ήταν δεκτικός σε μια επανένωση της αυθεντικής σύνθεσης του συγκροτήματος. Είπε σχετικά (βλ. βίντεο παρακάτω):


 «Δεν έχω κάποιο λόγο να μην το κάνω. Θέλω να πω, έχω έναν ατζέντη, τον Rick Sales, και καθοδηγεί την καριέρα μου, και κάτι τέτοιο είναι πάνω από μένα. Δεν ξέρω πώς να απαντήσω. Αλλά αν θέλουν να βρεθούμε και να παίξουμε…»


«Απλά είμαι τόσο απίστευτα απασχολημένος που δεν… Ξέρω ότι οι οπαδοί το σκέφτονται συνέχεια. Αυτή την περίοδο παίζω σε δώδεκα πόλεις σε διάστημα δεκατριών ημερών. Είναι δύσκολο να περιγράψω στους άλλους τι πραγματικά σημαίνει αυτό, πόση δουλειά και προετοιμασία χρειάζεται. Δηλαδή, το μυαλό μου εστιάζει σ’ αυτό που κάνω τώρα. Κυκλοφορώ ένα βιβλίο [και] υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνω».


Συνεχίζοντας: «Δεν έχω καμία έχθρα με κάποιο απ’ τα μέλη των Skid Row, και το γεγονός ότι είμαστε όλοι, και οι πέντε, ακόμα ζωντανοί σ’ αυτόν τον κόσμο είναι αληθινό κατόρθωμα. Οπότε, κάποια μέρα, σίγουρα θα ‘θελα ν’ ακούσω αυτούς τους πέντε τύπους που έκαναν εκείνους τους δίσκους να παίζουν πάλι μαζί. Ναι, θα ‘θελα. Γιατί είμαι κι εγώ οπαδός».


Ερωτώμενος αν έχει υπάρξει κάποια επαφή με άλλα μέλη του συγκροτήματος σχετικά με πιθανή επανένωση, ο Bach έκανε μια μεγάλη παύση πριν απαντήσει: «Ο Rick Sales είναι ο μάνατζερ μου. Χειρίζεται τα πάντα σχετικά με την επανένωση των Skid Row. Και αν υπάρξει μια επανένωση, είναι μια πολύ πολύπλοκη διαδικασία, και πραγματικά… Δεν έχω ιδέα τι να πω. Δεν ξέρω τι να πω».


Αφού τον πίεσαν ξανά για μια απάντηση στο αν θα ήθελε μια επανένωση με το παλιό του συγκρότημα, είπε: «Θα ‘θελα, αν θέλουν κι οι υπόλοιποι».

Τον περασμένο Ιανουάριο, ο Bach είχε θίξει την πιθανότητα επανένωσης με τους Skid Row. Είχε γράψει στο λογαριασμό του στο Twitter: «Ο μόνος τρόπος να συμβεί η επανένωση με τους Skid Row είναι αν βρίσκαμε έναν τρόπο να λήξουμε την 20χρονη διαμάχη μεταξύ μας. Μακάρι να ‘χα την ευκαιρία να το κάνω #SitDown». Πρόσθεσε σε άλλο tweet: «Για να ΄μαι ειλικρινής, έχω πει κάποια πολύ βλακώδη πράγματα σ’ αυτούς και γι’ αυτούς. Θα ‘θελα ν’ απολογηθώ για τα ‘λεκτικά’ μου ‘πυρά’».

 
Ο κιθαρίστας των Skid Row, Dave “Snake” Sabo, μίλησε στο The Aquarian Weekly για το ενδεχόμενο επανένωσης με τον Bach: «Για μένα, ευτυχία είναι το πνεύμα μου και η ψυχή μου είναι πιο σημαντική απ’ το να έχω την τσέπη μου γεμάτη. Κάποιοι ίσως δεν το πιστεύουν και δε με πειράζει. Όποιος με γνωρίζει ξέρει ότι είναι αλήθεια. Δεν πιστεύω ότι κοστολογείται η ευτυχία. Όλα αυτά τα χρόνια μας ρωτούν επανειλημμένα, ‘Γιατί δεν κάνετε μια περιοδεία επανένωσης;’. Και ξέρετε κάτι; Την καταλαβαίνω αυτή την απορία και την κατανοώ. Πραγματικά, κι αν ήμουν κάποιος τρίτος, θα έκανα την ίδια ερώτηση, αλλά κανείς [μας] δεν αισθάνεται άνετα με αυτή την ιδέα».


Ο Bach είπε πέρυσι στο 100PercentRock.com ότι δεν έχει κουραστεί από την ίδια ερώτηση περί επανένωσης. Εξήγησε γιατί: «Όταν λένε, ‘Θα επανενωθούν οι Skid Row;’, καταλαβαίνω την ερώτηση. [Αλλά] ο [μπασίστας των Skid Row] Rachel Bolan κι εγώ δεν έχουμε βρεθεί στο ίδιο δωμάτιο από το 1996. Σχεδόν 20 χρόνια. Αν ποτέ ξαναβρισκόμασταν πάνω στη σκηνή – πάνε σχεδόν 20 χρόνια που ξεπερνά ό,τι στο διάολο είναι αυτό για το οποίο θύμωσε, αφού εγώ δεν είμαι καθόλου θυμωμένος. Το γεγονός ότι οι πέντε τύποι των Guns ‘N’ Roses, και οι πέντε τύποι των Skid Row, είναι ακόμα όλοι ζωντανοί, είναι ένα θαύμα. Δηλαδή, αν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις κάτι τόσο ‘επικό’, και δεν το κάνεις, κατ’ εμέ, είσαι λίγο εγωιστής, πραγματικά».


Ο Bach δεν απέκλεισε την επιστροφή του κάποια μέρα στο συγκρότημα που τον καταξίωσε, αλλά ξεκαθάρισε ότι η επανένωση δεν εξαρτάται απ’ αυτόν.


«Είναι εύκολο για μένα να βγω στη σκηνή και να πω τα ίδια τραγούδια που ήδη λέω κάθε βράδυ», ανέφερε. «Δεν είναι δύσκολο, γι’ αυτό και δεν καταλαβαίνω την καθυστέρηση. Θα πρέπει να ρωτήσετε εκείνους».


Σε μια συνέντευξη του το 2010, ο Bolan είχε δηλώσει σχετικά με την έξοδο του Bach απ’ το συγκρότημα: «Υπήρχε τόση πολλή ένταση και γίνονταν τόσοι πολλοί καυγάδες μεταξύ μας που δε μπορούσαμε να συνθέσουμε τραγούδια. Ο Snake κι εγώ σχηματίσαμε το συγκρότημα, γράφαμε τα τραγούδια, και μετά άλλοι τα έπαιζαν και τα τραγουδούσαν. Όλοι ήθελαν να ξεφύγουν απ’ όσα γινόντουσαν, κι όσα εμπόδιζαν τη σύνθεση των τραγουδιών».


Σχετικά με την απόφαση να ξαναφτιάξουν τους Skid Row to 1999 χωρίς τον Bach, ο Bolan είπε: «Η κατάσταση ήταν τόσο άσχημη μετά το “Subhuman Race” (1995) και υπήρχαν τόσα σχετικά δημοσιεύματα στον Τύπο, που καταλάβαμε πλέον ότι δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε [με τον Sebastian]. Αποφασίσαμε ότι προτιμούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάναμε [αλλά] με ευχαρίστηση απ’ το να επιστρέψουμε σ’ όλη εκείνη την ένταση και τις διαφωνίες. Αγαπούσαμε τη μουσική, αγαπούσαμε να παίζουμε, και ξέραμε ότι μπορούσαμε να το κάνουμε και να το απολαύσουμε πάλι. Οπότε αποφασίσαμε κατευθείαν να συνεχίσουμε χωρίς αυτόν».


Ο τραγουδιστής Tony Harnell ανακοίνωσε την αποχώρηση του από τους Skid Row τον περασμένο Δεκέμβριο, οκτώ μήνες αφού μπήκε στο συγκρότημα αντικαθιστώντας τον Johnny Solinger, ο οποίος ήταν ο frontman του συγκροτήματος για δεκαπέντε χρόνια.


Οι Skid Row έδωσαν αρκετές συναυλίες του τελευταίους μήνες με τον Νοτιοαφρικανικής καταγωγής ZP Theart (DRAGONFORCE, TANK, I AM I), αλλά δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα αν θα είναι ο μόνιμος αντικαταστάτης του Harnell.




rockoverdose.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger