Home » » Η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι μεγαλώνεις έναν μεταλλά! (Video για τον κάθε γονέα μεταλλά)

Η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι μεγαλώνεις έναν μεταλλά! (Video για τον κάθε γονέα μεταλλά)

http://rockoverdose.gr/photos/resize_1428946128.jpgΕντύπωση έκαναν οι δηλώσεις ένος μικρού ανθρωπάκου, όταν τον είδαν να χτυπιέται μέσα στο αυτοκίνητο των γονιών του.

Πλησιάσαμε προσεχτικά, δότι δεν θέλαμε να ταράξουμε την απόλυτη αρμονία ταλάντωσης της κεφαλής του με το riff. Τελικά, και αφού μας έδωσε άδεια να του μιλήσουμε, μας είπε:



«Η πρώτη  μου ανάμνηση από τη ζωή, είναι όταν με έβαλαν στο αυτοκίνητο κάτι τύποι, άνθρωποι, μα όχι σαν και εμένα. Ήταν γίγαντες και ακούγαν κάτι περίεργες μουσικές. Ήταν εκείνη τη μέρα όπου συνειδητοποίησα για πρώτη φορά τι είχε η μοίρα γραμμένο για εμένα.
Απλά πράγματα. Ξεκίνησε χαλαρά, στην αρχή διασκέδαζαν και οι γίγαντες μαζί μου, μα εγώ το πήρα σοβαρά. Άφησα μαλλιά, φόρεσα μαύρα. Μέτα την έκανα μοικάνα. Γ@μησε τα! Προβλήματα. Αλλά είναι το riff. Είναι το γ@μημένο το riff. Δεν φταίω εγώ. Έτσι γεννήθηκα. Στα μπουντρούμια της κόλασης έπαιζα κρυφτό και κυνηγητό με τους δαίμονες. Καμιά φορά τρώγαμε και παγωτό με γεύση κολασμένου, πασπαλισμένο με καμμένα φτερά δράκου. Αυτή είναι ζωή.
Κάτσε να βρω την πιπίλα μου τώρα. Πρέπει να χτυπηθώ.»
rockoverdose.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger