Home » » Troll-αρε σαν τους... IN FLAMES!

Troll-αρε σαν τους... IN FLAMES!

http://rockoverdose.gr/photos/resize_1428667891.jpgH φράση "που πας ρε Καραμήτρο" βρίσκει την πλήρη εφαρμογή της στην περίπτωση μιας 17χρονης που spammαρε τον τοίχο των In Flames.

Η δημοφιλής σουηδική μπάντα από ό, τι φαίνεται βρήκε το χρόνο να ασχοληθεί και να απαντήσει σε ένα από τα ενοχλητικά μηνύματα (spam) που κατακλύζουν το internet από γέννησης κόσμου, και μάλιστα το έκανε... like a boss!


Δείτε το αρχικό μήνυμα της... Emily και την απάντηση των In Flames!

"Γεια, είμαι η Emily. Είμαι 17 χρονών <3 :) Μένω στις ΗΠΑ ;) Μου αρέσει να κάνω νέους φίλους, παρακαλώ κάντε like στη σελίδα μου :( Θα σας στείλω ένα αίτημα φιλίας και μηνύματα. <3 Το υπόσχομαι <3

Ευχαριστώ πολύ, Emily :* 1 like = 100 βοήθειες <3"

"Γεια, είμαστε οι In Flames. Είμαστε λίγο μεγαλύτεροι :( Ζούμε στη Σουηδία. Μας αρέσει να κάνουμε μουσική και μας αρέσουν οι fans μας, οπότε παρακαλούμε μπορείς να κάνεις unlike στη σελίδα μας; :( Θα σου στείλουμε ένα σωρό από φλεγόμενα σκ*τά σκύλου και ηλίθια μηνύματα <3 Το υποσχόμαστε. <3

Ευχαριστούμε πολύ, In flames. 1 like = 666 άντε γαμ*σου."


Mάλιστα την ίδια τύχη είχε και η... jessica, που έστειλε ένα παρόμοιο μήνυμα:

"Γεια, είμαι η Jessica <3 Είμαι 16 χρονών, :D παρακαλώ κάντε like στη σελίδα μου, θα σας στείλω ένα αίτημα φιλίας και μηνύματα, <3 δε θα το μετανιώσετε ποτέ, σας το υπόσχομαι, παρακαλώ υποστηρίξτε με με ένα μόνο Like = βοήθεια :* "

"Γεια, είμαστε οι In Flames </3 Πραγματικά έχουμε μεγαλώσει πολύ για αυτού του είδους την επικοινωνία :( παρακαλώ υποστήριξε την ψυχική μας υγεία και κάνε unlike αυτή τη σελίδα.  Ένα Like = είναι κάτι."
 


rockoverdose.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger