Home » » Nick Menza: "Πολύ άδικη προσφορά για να ξαναμπώ στους MEGADETH."

Nick Menza: "Πολύ άδικη προσφορά για να ξαναμπώ στους MEGADETH."

http://rockoverdose.gr/photos/resize_1428417989.jpgΟ πρώην ντράμερ των Megadeth, Nick Menza, δημοσίευσε την εξής δήλωση:

"Προς τους θαυμαστές μου, μισώ που απογοήτευσα όλους εσάς που ζητούσατε κι ελπίζατε ότι ο Marty Friedman κι εγώ θα ξανασυνεργαζόμασταν με τους Dave Mustaine και David Ellefson των Megadeth, για να αναβιώσουμε το κλασικό line-up του Rust In Peace.


Ήμουν πραγματικά έτοιμος και πολύ ενθουσιασμένος για να ξαναμπώ στους Megadeth. Τον περασμένο Δεκέμβριο πήγα στο σπίτι/στούντιο του Dave στο Σαν Ντιέγκο όπου τζαμάραμε για όλο το Σαββατοκύριακο και ήταν τόσο ωραία. Αμέσως νιώσαμε και πάλι τον ίδιο μουσικό ρυθμό.


Έχουμε φανταστική χημεία μεταξύ μας, είναι μαγικό! Και ναι, εγώ είμαι ο "μυστηριώδης" ντράμερ του οποίου δε φαινόταν το πρόσωπο στα βίντεο που ανέβασε ο Justis Mustaine (ο γιος του Dave) στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.


Μετά απ' αυτό, όλοι συναντηθήκαμε με τον παλιό μας μάνατζερ, τον Ron Laffitte, γι ένα meeting στο εστιατόριο Anaheim White House κατά τη διάρκεια του NAMM. Ήταν υπέροχο που ξαναείδα τον Ron και τον Marty. Όλοι μιλήσαμε για τα σχέδια ενός νέου δίσκου και μιας περιοδείας και στη συνέχεια γνωστοποίησα πως ήθελα να ξαναμπώ στο συγκρότημα κάτι που θα ήταν προτεραιότητά μου. Ήμουν καταενθουσιασμένος κι ακόμη, ηχογράφησα πέντε κομμάτια για τους Megadeth που μου έστειλε ο Dave.


Μόλις όμως πήγα σπίτι και ήρθε η στιγμή να διαπραγματευτώ για το τι θα γράψω, μου προτάθηκε μία πολύ άδικη προσφορά που ήταν τόσο λανθασμένη. Μου έδειξαν πως δεν έβλεπαν ότι αξίζω κάτι ως μέλος της μπάντας. Ο Dave μπλόκαρε τα email μου, άλλαξε τον αριθμό του και προφανώς, ο Ron Laffitte απολύθηκε από μάνατζερ του συγκροτήματος. Είναι μία από τις αγαπημένες μου μπάντες, ένα τεράστιο μέρος από τα κατορθώματα που έχω κάνει στη ζωή μου και με απέρριψαν επειδή ζήτησα μία δίκαιη συμφωνία.


Απορώ με τον τρόπο που αυτό το συγκρότημα κλείνει τις επιχειρηματικές του συμφωνίες. Ένα συγκρότημα πρόκειται για μία ομάδα ανθρώπων που έχουν σεβασμό ο ένας για τον άλλον, αφοσίωση, συντροφικότητα και πάνω απ' όλα τιμή και εμπιστοσύνη! Δεν είμαι μαριονέτα. Έχω ακεραιότητα, πίστη, και τιμή. Υπάρχουν πολλά ακόμη σ' αυτή την ιστορία και τώρα μπορώ επιτέλους να προσθέσω το τελευταίο κεφάλαιο στο βιβλίο μου 'Nick Menza Megalife: Countdown To Resurrection', από τον J. Marshall Craig.


Παρά τις τελευταίες σκοτεινές στιγμές, εύχομαι στους Megadeth από τα βάθη της καρδιάς μου, υγεία, ευτυχία κι επιτυχία με τα μελλοντικά τους σχέδια. Όσο γι εμένα, προχωράω με μία νέα μπάντα αποτελούμενη από πρώην μέλη των Megadeth (James LoMenzo και Chris Poland), όπως και με μερικούς μουσικούς-έκπληξη κι έναν παραγωγό."


rockoverdose.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger