Στο εξωτερικό, πολλές φορές το heavy
metal χρησιμοποιείται για μια δόση χιούμορ στις διαφημίσεις (το ακριβώς
αντίθετο με τη χώρα μας). Λίγο καιρό πριν το ESPN είχε χρησιμοποιήσει
για τη διαφήμιση ενός αθλητικού κέντρου τον John Clayton ως οπαδό των
Slayer, ενώ πολύ πρόσφατα κυκλοφόρησε μια διαφήμιση με τους Metallica να
αναζητούν δουλειά.
Τώρα η Greyhound Lines (εταιρία
λεωφορείων αντίστοιχων με τα ΚΤΕΛ) χρησιμοποίησε μια φανταστική μπάντα
για μια διαφήμιση ενός λεπτού. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να την
παρακολουθήσετε:
rockoverdose.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου