Home » , » Ο Phil Anselmo (ex-PANTERA, DOWN), μιλάει για το πρώτο σόλο άλμπουμ του!

Ο Phil Anselmo (ex-PANTERA, DOWN), μιλάει για το πρώτο σόλο άλμπουμ του!

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Terrorizer, ο Philip Anselmo (ex-PANTERA, DOWN), μίλησε για το επερχόμενο πρώτο σόλο άλμπουμ του με τίτλο “Walk Through Exits Only”, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2013, από την δική του Housecore.


Όταν ρωτήθηκε τι τον ώθησε στο να κάνει αυτό το CD, ο Anselmo είπε: “Είμαι λάτρης όλων των ειδών μουσικής, αλλά αληθινά η καρδιά μου είναι.... αλήθεια λατρεύω την ακραία μουσική, την underground μουσική, είτε είναι grindcore, death metal, thrash, black metal ή οποιοδήποτε άλλο παρακλάδι και βρίσκω κάτι όμορφο σε όλα αυτά.”


Συνέχισε λέγοντας: “Πάντα ήθελα να κάνω ένα δίσκο που δεν θα ήταν απαραίτητα σε κανένα από τα προαναφερθέντα είδη, αλλά να είναι metal. Είναι δύσκολο για μένα να το περιγράψω. Ήθελα να ξανακάνω έναν ακραίο δίσκο. Το έκανα από αγνή ανάγκη – ανάγκη και αγάπη. Απλά χρειαζόμουν να το κάνω για μένα.”


Ο τραγουδιστής είπε ότι διάλεξε να κυκλοφορήσει το άλμπουμ με το όνομά του, γιατί “αν του έβαζα κάποιο όνομα, ίσως να ήταν δύσκολο για τους οπαδούς, τον κόσμο που ίσως να ενδιαφέρεται για το τι κάνω, απλά να αγοράσει ένα άλμπουμ από μια ακόμα μπάντα. Έχω γράψει κάθε νότα μόνος μου και αυτό είναι όλο.”


Πρόσθεσε λέγοντας: “Δεν θέλω άλλη μια all-star μπάντα, δεν θέλω άλλο ένα supergroup, δεν θέλω να είναι κακοφτιαγμένο και αυτό είναι κάτι που μπορώ να το έχω σαν σόλο καλλιτέχνης. Μπορώ να το πάω όπου θέλω εγώ να το πάω. Αν θέλω στον επόμενο δίσκο να έχω εντελώς διαφορετικό στυλ, αλλά ακραίο παρόλα αυτά, μπορώ να το κάνω, οπότε θα είναι στο δικό σας χέρι να το αναλύσετε. Η θέση μου εμένα δεν μου επιτρέπει να πω αν είναι death metal ή ακραίο thrash ή black metal… δεν θα το βάλω σε κάποια κατηγορία. Είναι ακραίο όμως με ένα δικό του τρόπο. Οτιδήποτε ήταν παραδοσιακό, το σταματούσα, έπαιζα λίγο μαζί του, σιγουρευόμουν ότι δεν ήταν σύμφωνα με τους κανόνες – αυτό είναι το τελευταίο που θέλω να κάνω – και ειλικρινά πιστεύω, ότι είναι αυτό που θέλει ο κόσμος.”


Στο στιχουργικό θέμα του άλμπουμ, ο Anselmo είπε: “Είναι (οι στίχοι) αληθινοί, ειλικρινείς, από καρδιάς, κοντά στην καθημερινότητα και ίσως από κάποιες περιόδους της ζωής μου. Άνθρωποι που άκουσαν το δίσκο, μου είπαν ότι είναι το πιο οργισμένο άλμπουμ οιυ άκουσαν εδώ και πολύ πολύ καιρό. Και πρέπει να συμφωνήσω μαζί τους – είναι ένα πολύ οργισμένο άλμπουμ. Είναι μια κατάθεση της κατάστασής μου. Καθημερινά  αντιμετωπίζω χρόνιους πόνους, από το γόνατό μου, τη μέση μου, τις ωμοπλάτες μου, τον ώμο, την πλάτη – έχω ότι θες. Έχω σπάσει τα πάντα, οπότε υπάρχει μια απόγνωση, την οποία δεν μπορώ να την περάσω στους DOWN, και υπάρχει μια οργισμένη άκρη σε αυτό. Για να πούμε την αλήθεια, αν ο δίσκος λεγόταν “Songs From The Bedroom Of Philip Anselmo”, δεν θα ήταν κι ότι πιο όμορφο. Δεν είναι τόσο σέξυ όσο ακούγεται, είναι ένα γαμημένο, οργισμένο μέρος, όπου μπορώ να βράζω μόνος μου και ιδιωτικά.”


Σχετικά με τις προσδοκίες του για το άλμπουμ, είπε: “Όταν κάνω τον απαισιόδοξο, κάποιοι γουστάρουν και κάποιοι όχι. Θα ανέβω επίπεδο; Δεν ξέρω. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Η μουσική είναι αχανής, οι απόψεις των ανθρώπων το ίδιο και μπορείς να τα διαβάσεις στα σχόλια σήμερα.”


Συνέχισε λέγοντας: “Αν σας άρεσαν τα προηγούμενα, τότε νομίζω ότι θα απολαύσετε αυτό το δίσκο και αυτοί που λένε μέχρι σήμερα ότι δεν έχω καλή φωνή όταν τραγουδάω, θα απογοητευτούν οικτρά. Πραγματικά δεν βλέπω την ώρα για τους οπαδούς να το πάρουν στα χέρια τους και να το καταβροχθίσουν. Είτε το αγαπήσετε, είτε όχι, έρχεται!”
 
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger