Home » » Pete Townshend: «Εύχομαι να μην ήμουν μέλος των The Who»

Pete Townshend: «Εύχομαι να μην ήμουν μέλος των The Who»

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό The Ultimate Music Guide: The Who, ο πρώην κιθαρίστας των The Who, Pete Townshend, δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Τι θα άλλαζα αν γυρνούσα πίσω το χρόνο; Δε θα γινόμουν ποτέ μέλος της μπάντας, καθώς δεν είμαι ο ιδανικός στο να συνεργάζομαι δημιουργικά με άλλους. Θα μπορούσα να είχα μια πιο αποτελεσματική καριέρα ως solo καλλιτέχνης και παραγωγός, αν δούλευα με τον τρόπo που το έχει κάνει ο Brian Eno. Δε θα είχα πάθει τόσες ζημιές στα αφτιά, στο δεξιό μου καρπό και στον ώμο, γιατί κατά τ' άλλα... είμαι σε τέλεια φόρμα».
www.rocking.gr

The Who - My Generation by Thewho
Share this article :

2 σχόλια :

marcelo_furnelo είπε...

EMEIS PANTWS EYXARISTOYME POY HSOYN....
KAI GAMW TOUS KITHARISTES...
KAI GROUPARA OI WHO ! ! !

ΓκρινιΑρης είπε...

Ma Sthn Grinia!!!!!

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger