Home » , » Τον Ιούνιο επιστρέφουν οι Limp Bizkit

Τον Ιούνιο επιστρέφουν οι Limp Bizkit

Πέρασαν οχτώ χρόνια από τον τελευταίο δίσκο των Limp Bizkit και τον Ιούνιο ήρθε η ώρα να επιστρέψουν.

Έτσι λοιπόν στις αρχές του καλοκαιριού θα κυκλοφορήσει ο νέος τους δίσκος με τίτλο, Gold Cobra ο οποίος θα είναι και ο 5ος της καριέρας τους.

Το νέο έκανε γνωστό ο frontman των Limp Bizkit, Fred Durst μέσω του Twitter. Ένα social site το οποίο φαίνεται πως χρησιμοποιεί συχνά αφού πρόσφατα είχε γράψει επίσης πως η μπάντα του δουλεύει και σε δεύτερο album.


Στο νέο τους δίσκο θα έχουν και σημαντικές συνεργασίες αφού συμμετέχουν ο Lil Wayne, o Raekwon των Wu Tang Clan και ο Gene Simmons των Kiss. Άλλο ένα αξιοσημείωτο είναι πως στη σύνθεση της μπάντας έχει επιστρέψει ο αυθεντικός κιθαρίστας τους, Wes Borland ο οποίος απήχε από το album του 2003, Results May Vary.


www.cosmo.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger