Home » » METALLICA ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ

METALLICA ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ


Δύο πολύ χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από παλαιότερη ηχογράφηση των Metallica,
αλλά κι από το βαθύ παρελθόν ήλθαν στην επικαιρότητα αυτές τις ημέρες. Σε συνέντευξη που έδωσε ο ηχολήπτης Steve Thompson, γνωστός για τις δουλειές του με Guns N’ Roses για το “Appetite For Destruction”, Korn για το “Follow The Leader” και Metallica για το “… And Justice For All” μίλησε για την απουσία του μπάσου απ’ τη μίξη του άλμπουμ των Metallica και όπως λέει υπεύθυνος γι αυτό είναι ο ντράμερ Lars Ulrich. Όταν ρωτήθηκε για το αν ήταν διαφορετική εμπειρία να κάνει τη μίξη για το “… And Justice For All” σε σχέση με το “Appetite For Destruction” απάντησε:

« Το τι ήθελα να κάνω εγώ με το τι ήθελε να κάνει ο Lars ήταν δυο τελείως διαφορετικά πράγματα, κάτι το οποίο μού δημιούργησε πρόβλημα. Αγαπούσα τους Metallica και ήμουν πολύ άνετα μαζί τους. Έλεγα «Αυτά τα παιδιά είναι εντάξει». Μας πήραν τηλέφωνο για να δουλέψουμε μαζί και πήγαμε στα Bearsville Studios στη Νέα Υόρκη και τα παιδιά ήταν στην Monsters Of Rock Tour εκείνο τον καιρό. Ερχόντουσαν με ελικόπτερο όποτε μπορούσαν για να δουν πώς πάνε τα πράγματα. Ο Lars ήξερε ακριβώς τον ήχο και τις παραμέτρους για τα πάντα που ήθελε για τα ντραμς του. Έφερε φωτογραφίες από ένα Klark Teknin EQ (παραμετρικό equalizer) επειδή είχε έναν συγκεκριμένο τρόπο με τον οποίο ήθελε να ακούγονται τα ντραμς. Είπα «Michael Barbiero, (μηχανικός ήχου) γιατί δεν δουλεύεις εσύ με τον Lars και να βρείτε τον ήχο που ψάχνει; Πάρε με τηλέφωνο όταν είναι ικανοποιημένος. Με καλέσανε, τα άκουσα και είπα στον εαυτό μου « Ακούγονται χάλια. Απαίσιος ήχος» Έδιωξα τους πάντες απ’ το δωμάτιο και επανασχεδίασα τον ήχο των ντραμς και ανέβασα τις κιθάρες. Ο Jason (Newsted) ήταν τέλειος στο μπάσο. Εξαιρετικό ταίριασμα με τις κιθάρες του James Hetfield. Όταν τελείωσα τις μίξεις, ο Hetfield σήκωσε τον αντίχειρα (σ.σ. προς τα πάνω, ένδειξη έγκρισης). Ο Lars μπήκε στο δωμάτιο μερικά λεπτά μετά και αφού άκουσε κάνα δυο λεπτά είπε «Κλεισ’ το» και είπα «Ποιο είναι το πρόβλημα;» απάντησε «Τι έγινε στον ήχο των ντραμς μου;» είπα «Είσαι σοβαρός;». Έπρεπε να επαναφέρουμε τον ήχο όπως εκείνος τον ήθελε. Δεν μου άρεσε. Μου λέει «Βλέπεις το μπάσο;» και απάντησα «Ναι, είναι υπέροχο» μου λέει «Θέλω να το κατεβάσεις το μπάσο, έτσι ώστε να ακούγεται ίσα ίσα στη μίξη.» απάντησα «Αστειεύεσαι έτσι;» είπε «Όχι, κατέβασέ το». Το κατεβάζω σ’ αυτό το επίπεδο και μου λέει «Τώρα κατέβασέ το άλλα 5db» γυρνάω και κοιτάω τον Hetfield και του λέω «Μιλάει σοβαρά. Κάλεσα τον μάνατζερ μου και τον μάνατζερ των Metallica και τους είπα «Αγαπάω αυτά τα παιδιά. Πιστεύω ότι είναι υπέροχοι και πιστεύω ότι έχουν δημιουργήσει ένα δικό τους είδος αλλά δεν συμφωνώ με την κατεύθυνση που με οδηγεί ο Lars. Θα μπει το όνομά μου σ’ αυτό, οπότε γιατί δεν βρίσκετε κάποιον άλλο;» Ούτε ο μάνατζερ μου, ούτε ο Burnstein, ούτε ο Mensch ήθελαν να έχουν σχέση μ’ αυτό.(σ.σ. με την αποχώρησή του). Με έπεισαν να παραμείνω, το μόνο για το οποίο μετανιώνω είναι ότι δεν είχαμε αρκετό χρόνο για να μιξάρουμε τουλάχιστον όπως το ακούγαμε. Ήθελα να πάρω το “Master Of Puppets” και να το απογειώσω. Αυτή ήταν η ηχητική μου κατεύθυνση για το “… And Justice For All” . Ήταν όλα εκεί, αλλά πιστεύω ότι έψαχναν έναν ήχο περισσότερο σαν γκαράζ, χωρίς μπάσο».

Το δεύτερο περιστατικό έρχεται από τις πρώτες ημέρες του συγκροτήματος, όταν στη σύνθεση τους ήταν κι ο νυν frontman των Megadeth, Dave Mustaine,ο οποίος μιλώντας στο ντοκιμαντέρ “Rock Icons”, του VH1 Classic είπε: “Υπήρχε μια αίσθηση όταν ο Hetfield και εγώ θα στεκόμασταν ο ένας δίπλα στον άλλο για να παίξουμε. Νομίζω ότι ήταν προφανές σε όσους μας έβλεπαν πως υπήρχε μια πραγματική αδελφική σχέση μεταξύ μας. Ήμασταν ένα πραγματικά φοβερό κιθαριστικό ντουέτο.”



rockmachine.gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Comments

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. My Decibel - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger